onsdag 14 september 2011

Comeback/tattoos/life

Godingar, har bestämt mig för att mer eller mindre göra comeback.
Eller, i detta fall, återuppta mitt bloggande. Var trots allt två månader sen sist.
Just nu rullar livet på som vanligt i höstvädret med jobb och häst. Flyttar Don till Djuvanäs i vinter för att få tillgång till ridhus och ridbana, kommer bli toppen.
Annars har jag hunnit med Emmaboda, Stockholm och lite annat sen jag skrev sist. Kommer nog upp några inlägg om dessa äventyr framöver.

Om vi snackar lite nutid så drog jag och morsan iväg till Thomas på Paincrew Tattoo idag för att boka tid till mitt nya projekt. 6:e december smäller det alltså, är jävligt pepp. I vinter kommer mina pengar gå åt till stallhyra och tatueringar - bra investeringar om jag får säga det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar